Întrebări frecvente despre mentenanța unui website WordPress
Ce este serviciul de mentenanță / întreținerea WordPress?
Este un serviciu specializat oferit de o echipa dedicată care asigură funcționarea optimă a websitului dvs. WordPress / WooCommerce sau remedierea unor probleme / erori la nivel-ul core-ului WordPress, pluginurilor sau temei instalate în websitul dvs.
De ce am nevoie de serviciul de mentenanță / întreținerea WordPress?
Răspunsul este simplu: Pentru elimina stresul cauzat de problemele ce afectează funcționarea websitului dvs. WordPress, pentru a asigura protecție și securitatea datelor dvs. și pentru a vă putea concentra asupra dezvoltării afacerii dvs.
Câte websituri pot fi incluse într-un plan de mentenanță WordPress?
Serviciul de mentenanță / întreținere WordPress acoperă un website pentru fiecare abonament activ.
Pot anula serviciul de mentenanță oricând?
Da, bineințeles. Vă rugăm insa să țineți cont ca anumite opțiuni sunt disponibile numai pentru o durată contractuală de 12 luni.
Ce se întamplă dacă depășesc timpul alocat abonamentului meu?
În situația în care timpul inclus in abonamentul dvs. nu este suficient pentru finalizarea operațiunilor de intretinere uzuale și celor solicitate expres de catre dvs., aveți posibilitatea de a trece la un abonament superior sau de a achiziționa ore suplimentare.
Puteți să mă ajutați în dezvoltarea websitului / implementarea de noi funcționalități?
Da. Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați.
Am un magazin WooCommerce. Puteți să îl administrați?
Da, bineînțeles. HostX se poate ocupa de întreținerea magazinului dvs. WooCommerce - îmbunătățiri, rezolvarea unor probleme, optimizări SEO, etc.
Sunt obligat să utilizez serviciul de găzduire oferit de HostX?
Nu, puteți găzdui websitul dvs. WordPress la orice provider de găzduire. Pentru a asigura întreținerea websitului dvs. vom avea nevoie de acces atât la backendul WordPress cât și la control panel-ul oferit de furnizorul dvs. de găzduire (preferabil cu acces SSH).
Websitul meu WordPress este găzduit la un alt provider de găzduire și a fost compromis. Pot opta pentru un abonament de mentenanță WordPress oferit de HostX?
Da, dar înainte de iniția serviciul de mentenanță va fi necesară eliminarea malware-ului din websitul dvs. În functie de pachetul de mentenanță contractat dar și de complexitatea operațiunii de eliminare a malware-ului pot exista costuri suplimentare. Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați.
Serviciul de mentenanță WordPress include și editarea conținutului websitului?
Serviciul de mentenanță WordPress nu include operatiuni de creare sau editare de conținut. În situația in care aveți nevoie de servicii de dezvoltare de conținut în limbile romană sau engleză vă rugăm să ne contactați.
Pot face upgrade daca websitul devine mai complex?
Fireşte. Abonamentul dvs. poate fi upgradat oricand pe durata contractului plătind doar diferenţa de preţ intre cele două abonamente de mentenanță.
Pot păstra licențele pluginurilor WordPress premium oferite de HostX dacă renunț la serviciul de mentenanță?
Nu. Licentele Smush PRO si a oricărei extensii WordPress premium vor fi ramane active doar pe perioada cât aveți un abonament de mentenanță activ.