Cele mai frecvente întrebări despre serviciul de gazduire email
Ce inseamnă email hosting?
Email hosting este un tip de serviciu de gazduire web optimizat pentru organizaţii şi echipe pentru care comunicarea prin email este esenţiala. Serviciul Business Email va utiliza numele de domeniul al clientului (ex. [email protected]) pentru un plus de credibilitate şi profesionalism. Alte caracteristici precum sistemul de chat intern, conferinţele audio / video si file sharing-ul vor transforma comunicarea intr-o manieră eficientă.
Am nevoie de cunoştinţe tehnice pentru utilizarea serviciului email hosting?
Nu. Administrarea serviciului Business Email este realizată de HostX iar configurarea device-urilor pentru sincronizarea cu această platforma este extrem de uşoară.
Pot să utilizez serviciul email hosting pentru mass mailing?
Nu. Acest serviciu poate fi utilizat exclusiv pentru corespondenţa normală.
Am nevoie de mai multe conturi de email / mai mult spaţiu de stocare. Este posibil?
Da. Pentru un pachet personalizat vă rugăm să ne contactaţi.
Pot migra emailurile mele de pe o altă platformă / server?
Bineinţeles. Platforma Business Email include instrumente de migrare de pe alte platforme - Exchange, Zimbra, Gmail, etc sau de pe orice alt server care oferă suport IMAP / POP.
Este diferit Business Email faţă de serviciul de email standard?
Da, sunt două platforme complet diferite ca funcţii şi caracteristici. Serviciul Business Email este un inlocuitor pentru Microsoft Exchange şi oferă caracteristici complete nu doar pentru email dar şi pentru munca in echipă - video conferinţe, chat, file sharing, etc.
HostX imi va oferi asistenţă in configurarea serviciului Business Email?
Da, bineinţeles. Pentru orice fel de intrebări privind configurarea şi utilizarea serviciului Business Email ne puteţi contacta prin intermediul sistemului helpdesk sau a emailului 24x7.
Cât timp durează activarea serviciului Business Email?
Activarea serviciului Business Email este foarte rapidă. In marea majoritate a cazurilor activarea durează cateva minute din momentul confirmării plăţii şi validării comenzii dvs.
Am nevoie de un nume de domeniu propriu pentru a utiliza serviciul Business Email?
Da. Una dintre cele mai importate caracteristici ale serviciului Business Email este faptul că reflectă personalitatea şi identitatea dvs.
Pentru a deţine şi utiliza o adresa de email personalizată aveţi nevoie de un domeniu propriu. Daca nu aveţi deja unul il puteţi include in comanda dvs.
HostX oferă garanţii?
Da. HostX garantează un uptime de 99,9% pentru serviciul Business Email, conform termenilor de utilizare ai serviciului. In plus, oferim o garanţie de returnare a fondurilor de 30 de zile, fără nici o condiţie suplimentara.
Ce inseamnă uptime garantat?
Uptime este un termen folosit pentru a descrie perioada în care un serviciu este disponibil online. HostX garantează un uptime de 99,9% care vă va oferi siguranţa disponibilitaţii serviciului Business Email online.
Serviciul Business email include backup?
Da, serviciul de backup este inclus in preţul abonamentului. Toate emailurile sunt copiate pe un storage dedicat de 3 ori in fiecare săptămană fiind pastrate 7 puncte de restaurare. Retenţia datelor din sistemul de backup este de 14 zile.