Flash Sale: Reduceri până la 75%!

Dep. Comercial: 0365-882.777 / 0722-241.273

Servicii de administrare pentru servere virtuale, servere dedicate și echipamente IT

Externalizare management servere și echipamente IT - Soluții adaptate nevoilor dvs.


Intervenţii prompte, cu timp de răspuns garantat.

  • Reduceți costurile cu personalul IT cu până la 100%
  • Cea mai experimentată echipă de asistență, pentru orice setup software sau hardware
  • Sute de servere administrate pe platforme Linux și Windows Server
  • Servicii de administrare pentru servere virtuale și servere dedicate
★★★★★
Excelent: 4,9 din 5 (150+ recenzii Google)
Google Logo

Administrare servere virtuale, servere dedicate
și echipamente IT

O echipă dedicată 24x7 pentru afacerea dvs.

Indiferent de tehnologiile utilizate de client, asigurarea performanţei şi stabilităţii acestora necesită monitorizare, intreţinere si calificări profesionale excepţionale.

In cazul afacerilor mici şi mijlocii, singura soluţie viabilă de menţinere a uptime-ului la un nivel superior, de asigurare a securitaţii şi disponibilităţii serviciilor software este utilizarea unei soluţii externe de management (intreţinere/administrare) a serverului/VPS-ului utilizat.

Standard Advanced VIP
Preț lunar 30 € 100 € 200 €
Durata contractuală minimă o lună 3 luni 6 luni
Specificații serviciu de administrare servere
Tichete / timp alocat lunar 5 tichete / 2 ore 20 tichete / 5 ore tichete nelimitate / 10 ore
Asistență prin email / helpdesk
Asistență telefonică (L-V, 09:00-18:00) -
Timp garantat de răspuns H+6 H+1 H+1
Asistență prioritară -
Migrare date migrare manuală pentru un website sau până la 5 arhive full backup cPanel / DirectAdmin migrare manuală pentru un website sau până la 10 arhive full backup cPanel / DirectAdmin migrare manuală pentru un website sau până la 20 arhive full backup cPanel / DirectAdmin
Tipuri de servere administrate - servere virtuale, servere dedicate, instanțe cloud, echipamente IT, etc.
Servicii administrate
Servere web - Apache, LiteSpeed WS, NginX, IIS
Servere baze de date - MySQL / MariaDB / PostgreSQL / SQL Server
Servere NoSQL - MongoDB, Redis, Memcached, ElasticSearch, etc. -
Caching - Varnish, NginX, etc -
Email - Exim, Dovecot, Postfix, SmarterMail, etc.
DNS - Bind, PowerDNS, MS DNS
Virtualizare - KVM, Hyper-V, etc. -
Panouri de control - cPanel, DirectAdmin, Plesk, SolidCP, Webmin / Virtualmin
Backup - JetBackup, R1Soft, Veeam, etc.
Firewall software / hardware
Sisteme de operare - AlmaLinux, CloudLinux, Ubuntu, Debian, Windows Server, etc.
Monitorizare servicii / parametrii
Nr. servicii monitorizate 6 16 24
Nr. parametrii monitorizați 75 150 200+
Interval monitorizare 10 minute 5 minute 1 minut
Notificari SMS client opțional
Monitorizare hardware (servere dedicate, echipamente IT)
Instalare / securizare server
Instalare sistem de operare / setup inițial
Securizare servicii și sistem de operare minimal
Optimizare server -
Auditare și recomandări pentru securitatea serverului / echipamentului -
Instalare software custom
Intervenții proactive (update-uri, verificare și monitorizare loguri)

Cel mai bun hosting. Nimic mai simplu.

Suntem orientaţi către clienţi pentru a crea o experienţă de gazduire web unică. Concentraţi-vă asupra administrării websitului dvs. iar noi vom face ca totul să devină simplu - tot ce este legat de platforma de găzduire va fi administrat de HostX.

(+40) 365-882.777

  • Informații privind
    serviciile HostX
  • Alegerea pachetului
    de găzduire web
  • Migrarea websiturilor
    fără întreruperi

Întrebări frecvente despre serviciul de administrare a serverelor

Este suficient un abonament de administrare pentru mai multe servere?

Nu. Fiecare abonament de administrare va avea asociat un singur server. In situația în care doriți o ofertă pentru administrarea mai multor servere / echipamente vă rugăm să ne contactați.

Ce înseamnă monitorizare proactivă 24x7?

În funcție de tipul de serviciu de management ales, HostX va monitoriza serviciile esențiale de pe serverul dvs. sau din rețeaua companiei dvs. În situația în care sistemul nostru de monitorizare detectează o problemă, echipa HostX sau o terță parte responsabilă pentru remediere va fi anunțată în mod automat pentru o intervenție rapidă.

Ce anume monitorizează HostX?

Sistemul de monitorizare HostX poate urmări funcționarea și disponibilitatea serviciilor standard cum ar fi serverul de email, serverul web, etc. dar a și a celor non standard precum ElasticSearch, MongoDB, etc. Sistemul de monitorizare HostX poate urmări și stoca informații / un istoric privind performanțele serviciilor monitorizate prin înregistrarea parametrilor individuali ai fiecărui serviciu - request-uri primite de serverul web, erori, timp de răspuns, temperatura procesoarelor, viteza de rotație a coolerelor, performanțele storage-urilor, nivelul de utilizare a rețelei, etc.

Ce înseamnă asistență prioritară?

Implicit, toate solicitările de asistență tehnică vor intra într-o coadă de așteptare cu prioritate egală, urmând a primi răspuns / a fi rezolvate în ordinea înregistrării lor. În cazul asistenței prioritare, cererile de asistență vor fi plasate la începutul cozii de așteptare astfel încât vor fi preluate foarte rapid, de obicei în doar câteva minute.

Serverul meu nu are un control panel. Pot utiliza unul din abonamentele de mai sus?

Abonamentele de administrare / management sunt destinate serverelor care au un control panel instalat. Pentru alte variante vă rugăm să ne contactați pentru a discuta cerințele dvs.

Voi avea acces root dacă HostX îmi administrează serverul?

În general, accesul root este păstrat de HostX din motive de securitate și pentru a ne asigura că nu vor exista intervenții asupra serverului efectuate de terțe părți. Pentru situațiile în care clientul dorește să păstreze accesul root acesta își va asuma riscurile și costurile intervențiilor incorecte. HostX își rezervă dreptul de a refuza administrarea serverelor pentru care clientul dorește păstrarea accesului root daca considerăm că securitatea și funcționarea serverului nu pot fi asigurate la nivelul optim.

Poate HostX să îmi garanteze securitatea serverului?

Garantarea 100% a securității unui server nu este posibilă datorită complexității acestui serviciu. Securitatea unui server depinde de mulți factori, unii dintre ei nefiind sub controlul HostX. Bug-urile software, în mod special, pot prezenta riscuri pentru securitatea și stabilitatea serverelor.

 

Toate serverele administrate de HostX vor fi incluse în sistemul propriu de monitorizare și vor beneficia de aplicarea update-urilor software atunci când sunt disponibile. În funcție de tipul de abonament de administrare ales, serverul administrat va beneficia o optimizare a securității minimală sau complexă, respectiv de recomandări privind imbunătățirea securității.

 

Este important să rețineți că securitatea este o activitate permanentă, nu one-time. Aceasta inseamnă că monitorizarea logurilor, serviciilor, aplicarea update-urilor, etc. sunt activități zilnice, desfășurate 24x7.

Mă puteți ajuta cu transferul websitului meu?

Da, HostX va poate ajuta gratuit în procesul de migrare al websitului dvs. de pe un server pe altul.

 

Fiecare abonament de administrare a unui server include gratuit migrarea unuia sau mai multor websituri. Este un serviciu "one-time" ceea ce înseamnă ca migrările sunt realizate o singură dată, indiferent de durata contractului. Pentru migrări suplimentare sau alte detalii vă rugăm să ne contactați.

 

Ce se întamplă daca nu mă incadrez in numarul de tichete / timpul alocat abonamentului meu?

Dacă este o situație recurentă recomandăm trecerea la un abonament superior. Dacă aveți cerințe speciale sau nu sunteți sigur care abonament de administrare se potrivește serverului dvs. vă rugăm să ne contactați.

Puteți instala software custom la cerere?

Da, în măsura în care nu sunt depășite limitele abonamentului dvs. de administrare (ca timp și număr de tichete) și software-ul care urmează a fi instalat este compatibil cu configurația / sistemul de operare al serverului dvs., este intreținut activ de producător (nu se vor instala versiuni EOL) și nu prezintă riscuri de securitate / stabilitate pentru serverul dvs.

Am o aplicație de tip CRM / ERP / contabilitate. Puteți administra serverul pe care este instalată?

Da, cu mențiunea că nu vă putem oferi asistență pentru aplicația în sine (opțional putem asigura comunicarea cu producătorul ei). Pentru aplicația dvs. asistența va fi furnizată de către producătorului software-ului.

Pot face upgrade dacă cerințele mele se modifică?

Fireşte. Abonamentul dvs. poate fi upgradat oricand pe durata contractului plătind doar diferenţa de preţ între cele două abonamente de administrare.

Serverul meu este găzduit la un alt provider. Pot să utilizez serviciile de administrare server oferite de HostX?

Da. Pentru detalii vă rugăm să ne contactați.