Nu. Fiecare abonament de administrare va avea asociat un singur server. In situația în care doriți o ofertă pentru administrarea mai multor servere / echipamente vă rugăm să ne contactați.
Indiferent de tehnologiile utilizate de client, asigurarea performanţei şi stabilităţii acestora necesită monitorizare, intreţinere si calificări profesionale excepţionale.
In cazul afacerilor mici şi mijlocii, singura soluţie viabilă de menţinere a uptime-ului la un nivel superior, de asigurare a securitaţii şi disponibilităţii serviciilor software este utilizarea unei soluţii externe de management (intreţinere/administrare) a serverului/VPS-ului utilizat.
Standard | Advanced | VIP | |
---|---|---|---|
Preț lunar | 30 € | 100 € | 200 € |
Durata contractuală minimă | o lună | 3 luni | 6 luni |
Specificații serviciu de administrare servere | |||
Tichete / timp alocat lunar | 5 tichete / 2 ore | 20 tichete / 5 ore | tichete nelimitate / 10 ore |
Asistență prin email / helpdesk | ✔ | ✔ | ✔ |
Asistență telefonică (L-V, 09:00-18:00) | - | ✔ | ✔ |
Timp garantat de răspuns | H+6 | H+1 | H+1 |
Asistență prioritară | - | ✔ | ✔ |
Migrare date | migrare manuală pentru un website sau până la 5 arhive full backup cPanel / DirectAdmin | migrare manuală pentru un website sau până la 10 arhive full backup cPanel / DirectAdmin | migrare manuală pentru un website sau până la 20 arhive full backup cPanel / DirectAdmin |
Tipuri de servere administrate - servere virtuale, servere dedicate, instanțe cloud, echipamente IT, etc. | ✔ | ✔ | ✔ |
Servicii administrate | |||
Servere web - Apache, LiteSpeed WS, NginX, IIS | ✔ | ✔ | ✔ |
Servere baze de date - MySQL / MariaDB / PostgreSQL / SQL Server | ✔ | ✔ | ✔ |
Servere NoSQL - MongoDB, Redis, Memcached, ElasticSearch, etc. | - | ✔ | ✔ |
Caching - Varnish, NginX, etc | - | ✔ | ✔ |
Email - Exim, Dovecot, Postfix, SmarterMail, etc. | ✔ | ✔ | ✔ |
DNS - Bind, PowerDNS, MS DNS | ✔ | ✔ | ✔ |
Virtualizare - KVM, Hyper-V, etc. | - | ✔ | ✔ |
Panouri de control - cPanel, DirectAdmin, Plesk, SolidCP, Webmin / Virtualmin | ✔ | ✔ | ✔ |
Backup - JetBackup, R1Soft, Veeam, etc. | ✔ | ✔ | ✔ |
Firewall software / hardware | ✔ | ✔ | ✔ |
Sisteme de operare - AlmaLinux, CloudLinux, Ubuntu, Debian, Windows Server, etc. | ✔ | ✔ | ✔ |
Monitorizare servicii / parametrii | |||
Nr. servicii monitorizate | 6 | 16 | 24 |
Nr. parametrii monitorizați | 75 | 150 | 200+ |
Interval monitorizare | 10 minute | 5 minute | 1 minut |
Notificari SMS client | opțional | ✔ | ✔ |
Monitorizare hardware (servere dedicate, echipamente IT) | ✔ | ✔ | ✔ |
Instalare / securizare server | |||
Instalare sistem de operare / setup inițial | ✔ | ✔ | ✔ |
Securizare servicii și sistem de operare | minimal | ✔ | ✔ |
Optimizare server | - | ✔ | ✔ |
Auditare și recomandări pentru securitatea serverului / echipamentului | - | ✔ | ✔ |
Instalare software custom | ✔ | ✔ | ✔ |
Intervenții proactive (update-uri, verificare și monitorizare loguri) | ✔ | ✔ | ✔ |
Suntem orientaţi către clienţi pentru a crea o experienţă de gazduire web unică. Concentraţi-vă asupra administrării websitului dvs. iar noi vom face ca totul să devină simplu - tot ce este legat de platforma de găzduire va fi administrat de HostX.
Nu. Fiecare abonament de administrare va avea asociat un singur server. In situația în care doriți o ofertă pentru administrarea mai multor servere / echipamente vă rugăm să ne contactați.
În funcție de tipul de serviciu de management ales, HostX va monitoriza serviciile esențiale de pe serverul dvs. sau din rețeaua companiei dvs. În situația în care sistemul nostru de monitorizare detectează o problemă, echipa HostX sau o terță parte responsabilă pentru remediere va fi anunțată în mod automat pentru o intervenție rapidă.
Sistemul de monitorizare HostX poate urmări funcționarea și disponibilitatea serviciilor standard cum ar fi serverul de email, serverul web, etc. dar a și a celor non standard precum ElasticSearch, MongoDB, etc. Sistemul de monitorizare HostX poate urmări și stoca informații / un istoric privind performanțele serviciilor monitorizate prin înregistrarea parametrilor individuali ai fiecărui serviciu - request-uri primite de serverul web, erori, timp de răspuns, temperatura procesoarelor, viteza de rotație a coolerelor, performanțele storage-urilor, nivelul de utilizare a rețelei, etc.
Implicit, toate solicitările de asistență tehnică vor intra într-o coadă de așteptare cu prioritate egală, urmând a primi răspuns / a fi rezolvate în ordinea înregistrării lor. În cazul asistenței prioritare, cererile de asistență vor fi plasate la începutul cozii de așteptare astfel încât vor fi preluate foarte rapid, de obicei în doar câteva minute.
Abonamentele de administrare / management sunt destinate serverelor care au un control panel instalat. Pentru alte variante vă rugăm să ne contactați pentru a discuta cerințele dvs.
În general, accesul root este păstrat de HostX din motive de securitate și pentru a ne asigura că nu vor exista intervenții asupra serverului efectuate de terțe părți. Pentru situațiile în care clientul dorește să păstreze accesul root acesta își va asuma riscurile și costurile intervențiilor incorecte. HostX își rezervă dreptul de a refuza administrarea serverelor pentru care clientul dorește păstrarea accesului root daca considerăm că securitatea și funcționarea serverului nu pot fi asigurate la nivelul optim.
Garantarea 100% a securității unui server nu este posibilă datorită complexității acestui serviciu. Securitatea unui server depinde de mulți factori, unii dintre ei nefiind sub controlul HostX. Bug-urile software, în mod special, pot prezenta riscuri pentru securitatea și stabilitatea serverelor.
Toate serverele administrate de HostX vor fi incluse în sistemul propriu de monitorizare și vor beneficia de aplicarea update-urilor software atunci când sunt disponibile. În funcție de tipul de abonament de administrare ales, serverul administrat va beneficia o optimizare a securității minimală sau complexă, respectiv de recomandări privind imbunătățirea securității.
Este important să rețineți că securitatea este o activitate permanentă, nu one-time. Aceasta inseamnă că monitorizarea logurilor, serviciilor, aplicarea update-urilor, etc. sunt activități zilnice, desfășurate 24x7.
Da, HostX va poate ajuta gratuit în procesul de migrare al websitului dvs. de pe un server pe altul.
Fiecare abonament de administrare a unui server include gratuit migrarea unuia sau mai multor websituri. Este un serviciu "one-time" ceea ce înseamnă ca migrările sunt realizate o singură dată, indiferent de durata contractului. Pentru migrări suplimentare sau alte detalii vă rugăm să ne contactați.
Dacă este o situație recurentă recomandăm trecerea la un abonament superior. Dacă aveți cerințe speciale sau nu sunteți sigur care abonament de administrare se potrivește serverului dvs. vă rugăm să ne contactați.
Da, în măsura în care nu sunt depășite limitele abonamentului dvs. de administrare (ca timp și număr de tichete) și software-ul care urmează a fi instalat este compatibil cu configurația / sistemul de operare al serverului dvs., este intreținut activ de producător (nu se vor instala versiuni EOL) și nu prezintă riscuri de securitate / stabilitate pentru serverul dvs.
Da, cu mențiunea că nu vă putem oferi asistență pentru aplicația în sine (opțional putem asigura comunicarea cu producătorul ei). Pentru aplicația dvs. asistența va fi furnizată de către producătorului software-ului.
Fireşte. Abonamentul dvs. poate fi upgradat oricand pe durata contractului plătind doar diferenţa de preţ între cele două abonamente de administrare.
Da. Pentru detalii vă rugăm să ne contactați.