Web hosting premium in Romania, inregistrari domenii web, certificate SSL, VPS si servere dedicate

Dep. Vânzări: 0365-882.777 / 0722-241.273

Servicii de administrare pentru servere virtuale și servere dedicate

Externalizare management server - Soluții adaptate nevoilor dvs., disponibile 24x7


Intervenţii rapide, opţional cu timp de răspuns garantat.

  • Reduceți costurile cu personalul IT cu până la 100%
  • Cea mai experimentată echipă de asistență, pentru orice setup software sau hardware
  • Sute de servere administrate pe platforme Linux și Windows Server
  • Servicii de administrare pentru servere virtuale și servere dedicate

Administrare servere VPS și servere dedicate

O echipă dedicată entru siguranța afacerii dvs.

Indiferent de tehnologiile utilizate de client, asigurarea performanţei şi stabilităţii acestora necesită monitorizare, intreţinere si calificări profesionale excepţionale.

In cazul afacerilor mici şi mijlocii, singura soluţie viabilă de menţinere a uptime-ului la un nivel superior, de asigurare a securitaţii şi disponibilităţii serviciilor software este utilizarea unei soluţii externe de management (intreţinere/administrare) a serverului/VPS-ului utilizat.

Standard Advanced VIP
Preț lunar 30 € 100 € 200 €
Durata contractuală minimă o lună 3 luni 6 luni
Specificații serviciu de administrare servere
Tichete / timp alocat lunar 5 tichete / 2 ore 20 tichete / 5 ore tichete nelimitate / 10 ore
Asistență prin email / helpdesk
Asistență telefonică (L-V, 09:00-18:00) -
Timp garantat de răspuns H+6 H+1 H+1
Asistență prioritară -
Migrare date migrare manuală pentru un website sau până la 5 arhive full backup cPanel / DirectAdmin migrare manuală pentru un website sau până la 10 arhive full backup cPanel / DirectAdmin migrare manuală pentru un website sau până la 20 arhive full backup cPanel / DirectAdmin
Tipuri de servere administrate - VPS, servere dedicate, instanțe cloud, etc.
Servicii administrate
Servere web - Apache, LiteSpeed WS, NginX, IIS
Servere baze de date - MySQL / MariaDB / PostgreSQL / SQL Server
Servere NoSQL - MongoDB, Redis, Memcached, ElasticSearch, etc.
Email - Exim, Dovecot, Postfix, SmarterMail, etc.
DNS - Bind, PowerDNS, MS DNS
Panouri de control - cPanel, DirectAdmin, Plesk, SolidCP, Webmin / Virtualmin
Backup - JetBackup, R1Soft, BareOS, etc.
Firewall
Sisteme de operare - AlmaLinux, CloudLinux, CentOS, Ubuntu, Debian, Windows Server
Monitorizare servicii
Nr. servicii monitorizate 6 16 24
Interval monitorizare 10 minute 5 minute 1 minut
Notificari SMS client optional
Monitorizare hardware (servere dedicate)
Instalare / securizare server
Instalare sistem de operare / setup inițial
Securizare servicii și sistem de operare minimal
Optimizare server -
Auditare și recomandari pentru securitatea serverului -
Instalare software custom
Intervenții proactive (update-uri, verificare și monitorizare loguri)

Ce spun clienții despre serviciile noastre de web hosting?

Cel mai bun hosting. Nimic mai simplu.

Suntem orientaţi către clienţi pentru a crea o experienţă de gazduire web unică. Concentraţi-va asupra administrării websitului dvs. iar noi vom face ca totul să devină simplu - tot ce este legat de platforma de gazduire va fi administrat de HostX.

(+40) 365-882.777

  • Informatii privind
    serviciile HostX
  • Alegerea pachetului
    de gazduire web
  • Migrarea websiturilor
    fara intreruperi

Întrebări frecvente despre serviciul de administrare a serverelor

Este suficient un abonament de administrare pentru mai multe servere?

Nu. Fiecare abonament de administrare va avea asociat un singur server.

Ce inseamnă asistență prioritară ?

Implicit, toate solicitările de asistență tehnică vor intra într-o coadă de așteptare cu prioritate egală, urmând a primi răspuns / a fi rezolvate in ordinea înregistrării lor. În cazul asistenței prioritare, cererile de asistență vor fi plasate la începutul cozii de așteptare astfel încât vor fi preluate foarte rapid, de obicei in doar câteva minute.

Serverul meu nu are un control panel. Pot utiliza unul din abonamentele de mai sus?

Abonamentele de administrare / management sunt destinate serverelor care au un control panel instalat. Pentru alte variante vă rugăm să ne contactați pentru a discuta cerințele dvs.

Voi avea acces root dacă HostX imi administreaza serverul?

In general, accesul root este păstrat de HostX din motive de securitate și pentru a ne asigura că nu vor exista intervenții asupra serverului efectuate de terțe parți. Pentru situațiile în care clientul dorește să păstreze accesul root acesta își va asuma riscurile și costurile intervențiilor incorecte. HostX își rezervă dreptul de a refuza administrarea serverelor pentru care clientul doreste păstrarea accesului root daca considerăm că securitatea și funcționarea serverului nu pot fi asigurate la nivelul optim.

Poate HostX să îmi garanteze securitatea serverului?

Garantarea 100% a securității unui server nu este posibilă datorită complexității acestui serviciu. Securitatea unui server depinde de mulți factori, unii dintre ei nefiind sub controlul HostX. Bug-urile software, în mod special, pot prezenta riscuri pentru securitatea și stabilitatea serverelor.

 

Toate serverele administrate de HostX vor fi incluse in sistemul propriu de monitorizare și vor beneficia de aplicarea update-urilor software atunci când sunt disponibile. În funcție de tipul de abonament de administrare ales, serverul administrat va beneficia o optimizare a securității minimală sau complexă, respectiv de recomandări privind imbunătățirea securității.

 

Este important să rețineți că securitatea este o activitate permanentă, nu one-time. Aceasta inseamnă că monitorizarea logurilor, serviciilor, aplicarea update-urilor, etc. sunt activități zilnice, desfășurate 24x7.

Mă puteți ajuta cu transferul websitului meu?

Da, HostX va poate ajuta gratuit în procesul de migrare al websitului dvs. de pe un server pe altul.

 

Fiecare abonament de administrare a unui server include gratuit migrarea unuia sau mai multor websituri. Este un serviciu "one-time" ceea ce înseamnă ca migrările sunt realizate o singură dată, indiferent de durata contractului. Pentru migrări suplimentare sau alte detalii vă rugăm să ne contactați.

 

Ce se întamplă daca nu mă incadrez in numarul de tichete / timpul alocat abonamentului meu?

Daca este o situație recurentă recomandăm trecerea la un abonament superior. Dacă aveți cerințe speciale sau nu sunteți sigur care abonament de administrare se potrivește serverului dvs. vă rugăm să ne contactați

Puteți instala software custom la cerere?

Da, în măsura în care nu sunt depășite limitele abonamentului dvs. de administrare (ca timp și număr de tichete) și software-ul care urmează a fi instalat este compatibil cu configurația / sistemul de operare al serverului dvs., este intreținut activ de producător (nu se vor instala versiuni EOL) și nu prezintă riscuri de securitate / stabilitate pentru serverul dvs.

Am o aplicație de tip CRM / ERP / contabilitate. Puteți administra serverul pe care este instalată?

Da, cu mențiunea că nu vă putem oferi asistență pentru aplicația în sine. Pentru aplicația dvs. asistența va trebui să vină din partea producătorului software-ului.

Pot face upgrade dacă cerințele meu cresc?

Fireşte. Abonamentul dvs. poate fi upgradat oricand pe durata contractului plătind doar diferenţa de preţ între cele două abonamente de administrare.

Serverul meu este găzduit la un alt provider. Pot să utilizez serviciile de administrare server oferite de HostX?

Da. Pentru detalii vă rugăm să ne contactați.