De cele mai multe ori problema este undeva intre dvs. si serverul nostru. De fiecare data cand accesati un site parcurgeti o anumita ruta in Internet pe a ajunge la serverul pe care este gazduit websitul respectiv. Pentru ca rutele difera in functie de locatia fizica a serverelor este posibil sa nu puteti accesa un website chiar daca conexiunea dvs. la Internet este functionala si alte situri sunt accesibile.
Problemele legate de indisponibilitatea unor rute in Internet nu sunt responsabilitatea HostX. In anumite cazuri este posibil ca unele din actiunile dvs. sa determine serverul sa va blocheze temporar accesul de la un anumit IP.
In general pentru a identifica clar punctul cu probleme de pe traseu este recomandabil sa rulati un traceroute. In cazul in care nu stiti sa interpretati rezultatul va rugam sa il trimiteti catre Dep. Tehnic.
In Windows 10 parcurgeti urmatorii pasi:
- Deschideti fereastra Run si tastati cmd >> Enter
- Rulati comanda tracert domeniuldvs.ro > c:\temp\traceroute.txt .