Contul meu a fost "spart". Ce trebuie sa fac ? Tipărire

  • 131

Aceste tip de probleme sunt cauzate (aproape intotdeauna) de o bresa de securitate la nivel statiei/retelei clientului (care a permis obtinerea neautorizata a parolei clientului) sau o vulnerabilitate la nivelul aplicatiilor pe care le aveti instalate in contul dvs.

In aceasta situatie este recomandat sa apelati un specialist/firma specializata pentru identificarea bresei si rezolvarea ei. Cu titlu informativ, este necesara parcurgerea urmatorilor pasi:

- Contactati Dep. Tehnic si anuntati problema de securitate. Asigurati-va mai apoi ca:

  1. nu utilizati sisteme de operare sau alte software-uri piratate; pe langa faptul ca este ilegal, este posibil sa contina si mici surprize neplacute (backdoor, troian, etc.)
  2. asigurati-va ca sistemul de operare si software-ul utilizat pe statiile dvs. sunt la zi in ceea ce priveste update-urile de securitate
  3. asigurati-va ca toate statiile dvs. au instalat un antivirus performant (preferabil cu o componenta anti rootkit)
  4. verificati statiile dvs. impotriva virusilor; nu va limitati insa la acest tip de verificari. Exista mai multe forme de "malware" si nu este intotdeauna posibila identificarea lor de catre un antivirus (keyloggers, rootkits, spyware, etc.)
  5. update-urile aplicatiilor dvs. instalate pe server sint la zi.

- Dupa ce ati rezolvat problema la nivelul statiei/retelei dvs. contactati din nou Dep. Tehnic pentru a va furniza o noua parola de acces.

Este recomandat ca verificarile de mai sus (precum si altele care nu sunt precizate aici) sa fie efectuate de o persoana/firma cu experienta in probleme de securitate.

Daca aveti nevoie de asistenta in curatarea websitului dvs., va rugam sa ne contactati (implica costuri suplimentare - https://www.hostx.ro/certificat-ssl/anti-malware.html )


Răspunsul a fost util?

« înapoi