De ce primesc cu intarziere emailuri in inbox ?

In situatia in care receptionati cu intarziere emailurile in Inbox-ul contului dvs. de email gazduit pe platforma SmarterMail Enterprise, cauzele pot fi urmatoarele:

  • greylisting-ul este activat - puteti sa il dezactivati din interfata Webmail
  • spatiul alocat contului de email sau domeniului pe platforma SmarterMail Enterprise este utilizat in proportie de 100%
  • 0 utilizatori au considerat informaţia utilă
Răspunsul a fost util?

Articole similare

Pot testa un cont de email demo pe platforma SmarterMail Enterprise ?

Pentru detalierea cerintelor dvs. si testarea platformei SmarterMail Enterprise va rugam sa...

Cum verifici spatiul de stocare ocupat de conturile de email in SmarterMail ?

Raportul referitor la spatiul de stocare utilizat de conturile de email va ajuta in identificarea...

Cum creez un cont nou de email in SmarterMail Enterprise ?

Pentru adaugarea unui nou cont de email in SmarterMail Enterprise va recomandam sa utilizati...

Cum sterg un cont de email din SmarterMail Enterprise ?

Pentru stergerea unui cont de email din SmarterMail Enterprise va recomandam sa utilizati panoul...

De ce-mi apare in subiectul fiecarui email prefixul Spam-Low ?

Aceasta este o setare SmarterMail care va ajuta la identificarea tipurilor de mesaje primite....