Aceasta este o setare SmarterMail care va ajuta la identificarea tipurilor de mesaje primite.
Cuvantul SPAM in subiectul fiecarui email primit arata faptul ca SmarterMail a identificat mesajele primite ca potentiale mesaje de tip spam pe baza scorului de continut. In cazul in care modificati setarile de filtrare a mesajelor puteti seta anumite actiuni pentru aceste tipuri de mesaje.
Se pot seta anumite valori in 3 intervale:
1. Probabilitate scazuta (valoarea de la 1 - 10 )
2. Probabilitate medie (valoarea valoare 10-20 )
3. Probabilitate ridicata (valoare intre 20-30)
Pentru fiecare nivel de spam, puteti alege umatoarele actiuni:
No action: -email-ul se va livra asa cum a fost primit
Delete Message - email-ul se va sterge din inbox si nu va mai fi livrat
Move to Junk E-Mail Folder: - mesajul va fi mutat in directorul SmarterMail Junk
Add Text to Subject: - un prefix automat va fi adaugat in linia de subiect a email-ului
Cand a fost setata optiunea Add Text to Subject, urmatoarele prefixuri vor fi adaugate:
- scor de spam intre 10-20: Prefixul va fi "SPAM-LOW"
- scor de spam intre 20-30: Prefixul va fi "SPAM- MED"
- scor peste 30 : Prefixul va fi "SPAM-HIGH"
SmarterMail verifica fiecare email primit, in functie de aceste verificari se calculeaza un scor prin care se face selectarea email-urilor pentru fiecare categorie prezentata mai sus.
In cazul in care scorul de Spam trece de valoare 40, email-urile sunt automat blocate si sunt returnate expeditorului.
- 0 utilizatori au considerat informaţia utilă
Articole similare
Pot testa un cont de email demo pe platforma SmarterMail Enterprise ?
Pentru detalierea cerintelor dvs. si testarea platformei SmarterMail Enterprise va rugam sa...
Cum verifici spatiul de stocare ocupat de conturile de email in SmarterMail ?
Raportul referitor la spatiul de stocare utilizat de conturile de email va ajuta in identificarea...
Cum creez un cont nou de email in SmarterMail Enterprise ?
Pentru adaugarea unui nou cont de email in SmarterMail Enterprise va recomandam sa utilizati...
Cum sterg un cont de email din SmarterMail Enterprise ?
Pentru stergerea unui cont de email din SmarterMail Enterprise va recomandam sa utilizati panoul...
De ce primesc cu intarziere emailuri in inbox ?
In situatia in care receptionati cu intarziere emailurile in Inbox-ul contului dvs. de email...