Cum creez un cont nou de email in SmarterMail Enterprise ?

Pentru adaugarea unui nou cont de email in SmarterMail Enterprise va recomandam sa utilizati panoul de administrare oferit de HostX. Este important sa nu creati conturi de email noi din panoul de administrare SmarterMail Enterprise.

  • Autentificati-va in SolidCP (https://win.hostx.ro)
  • Accesati zona Spaces; click pe numele abonamentului (de obicei are acelasi nume cu cel al domeniului dvs.)
  • Accesati Mail >> Accounts
  • Apasati butonul "Create Mail Account"
  • Tastati utilizatorul (prefixul adresei de email) si parola pe care doriti sa le utilizati (parola trebuie sa aiba minim 8 caractere din care cel putin unul sa fie numeric)
  • Apasati butonul "Save"



 

  • 1 utilizatori au considerat informaţia utilă
Răspunsul a fost util?

Articole similare

Pot testa un cont de email demo pe platforma SmarterMail Enterprise ?

Pentru detalierea cerintelor dvs. si testarea platformei SmarterMail Enterprise va rugam sa...

Cum verifici spatiul de stocare ocupat de conturile de email in SmarterMail ?

Raportul referitor la spatiul de stocare utilizat de conturile de email va ajuta in identificarea...

Cum sterg un cont de email din SmarterMail Enterprise ?

Pentru stergerea unui cont de email din SmarterMail Enterprise va recomandam sa utilizati panoul...

De ce-mi apare in subiectul fiecarui email prefixul Spam-Low ?

Aceasta este o setare SmarterMail care va ajuta la identificarea tipurilor de mesaje primite....

De ce primesc cu intarziere emailuri in inbox ?

In situatia in care receptionati cu intarziere emailurile in Inbox-ul contului dvs. de email...