Ce este inclus in asistenta tehnica pe care o ofera HostX ? Tipărire

  • 0

  • remedierea problemelor tehnice la nivel de servere - hardware si software
  • remedierea problemelor tehnice la nivelul retelei HostX sau a centrelor de date in care se afla serverele HostX
  • asistenta de baza in utilizarea panourilor de control - cPanel si WebSitePanel
  • furnizarea de informatii generale necesare pentru configurarea aplicatiilor instalate pe serverele HostX
  • furnizarea de informatii din fisierele jurnal (loguri) pentru depanarea aplicatiilor instalate in conturile clientilor HostX, dar fara a realiza depanarea propriu-zisa
  • efectuarea de modificari/reconfigurari pentru anumiti parametri de functionare ai serviciilor ca urmare a cererii clientilor HostX, in masura in care aceste modificari nu contravin politicilor interne ale HostX.
  • reconfigurarea aplicatiilor clientilor daca operatiunea este necesara ca urmare a unor modificari majore in configurarea serviciilor oferite de HostX (modificari IP-uri, upgrade-uri majore, etc.)


Răspunsul a fost util?

« înapoi