Cum sa solicit asistenta ? Tipărire

  • 3

HostX ofera gratuit asistenta clientilor sai cu conditia respectarii catorva conditii minimale:

  1. Descrieti problema pe care o intampinati si specificati ce fel de ajutor doriti. Daca este o problema de natura tehnica, descrieti pasii parcursi pana la aparitia erorii si atasati mesajul de eroare care va este returnat. Nu forwardati emailuri intrucat nu sint acceptate in sistemul helpdesk.
  2. Tineti cont ca asistenta este oferita in ordinea "primul venit, primul servit". Nu se admit abateri de la aceasta regula cu exceptia serviciilor cu contracte speciale.
  3. Folositi un limbaj normal si decent; nu agresati verbal angajatii HostX deoarece acest lucru poate duce la refuzul de a va fi oferita asistenta de orice fel, pe termen nelimitat.
  4. Tineti cont ca departamentele din cadrul HostX au orare de functionare diferite. De exemplu, Dep. Tehnic este disponibil non-stop in timp ce Dep. Vanzari are program de lucru cu clientii de luni pana vineri intre 09 si 18. Dep. Contabilitate are un program de lucru cu clientii de luni pana vineri, intre 09 si 17.
  5. Tineti cont ca timpul de raspuns variaza in functie de departamentul caruia ii adresati cererea dvs., intervalul orar, respectiv de tipul problemei sesizate si cererile de asistenta deschise deja de alti clienti. Timpul de raspuns / rezolvare poate varia intre cateva minute si 1-2 zile.
  6. Problemele care afecteaza multi clienti au prioritate.
  7. Nu trimiteti mesaje multiple pentru aceeasi problema. Acest lucru nu va creste viteza de raspuns ci dimpotriva si mai mult, va provoca confuzie in randul angajatilor HostX care incearca sa ofere asistenta.
  8. Trimiteti cererea de asistenta catre departamentul corect. In caz contrar, pot aparea intarzieri suplimentare in procesarea cererii dvs.

Răspunsul a fost util?

« înapoi