Simptome
Atunci cand incercati expedierea/receptionarea unui email, primiti unul dintre mesajele de eroare de mai jos:
- No connection could be made because the target machine actively refused it.
- The server could not be found. (Account:account name, POPserver:'mail', Error Number: 0x800ccc0d)
- Task 'server name - Sending and Receiving' reported error (0x800ccc0f): 'The connection to the server was interrupted. If this problem continues, contact your server administrator or Internet service provider (ISP). The server responded: ? K'
- Your server has unexpectedly terminated the connection. Possible causes for this include server problems, network problems, or a long period of inactivity. Account. account name, Server: 'server name', Protocol: POP3, Server Response: '+OK', Port: 110, Secure(SSL): N0, Error Number: 0x800ccc0f
- Task 'SMTP server name - Sending and Receiving' reported error (0x80042109): 'Outlook is unable to connect to your outgoing (SMTP) e-mail server. If you continue to receive this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP).'
- The operation timed out waiting for a response from the receiving (POP) server 0x8004210a
- A time-out occurred while communicating with the server 0x800ccc19
- Puteti primi un mesaj de eroare care contine si unul dintre urmatoarele coduri de eroare:
- 0x800ccc15
- 0x80042108
- 0x800ccc0e
- 0x8004210b
- 0x800CCC0B
- 0x800CCC79
- 0x800ccc67
Cauze
Aceste erori apar datorita imposibilitatii Microsoft Outlook sau Microsoft Outlook Express de a stabili o conexiune cu serverul de email. Posibile cauze:
- setari incorecte in clientul de email pentru contul respectiv
- firewall incorect configurat
- antivirus
- modem defect
- Maximum Transmission Unit (MTU)
- Outlook Express a fost sters/dezinstalat sau instalarea este corupta
- Profilul utilizatorului in Outlook este corupt
- Un cont de email din serverul POP3 este corupt
Solutii
- Verificati setarile contului dvs. de email
Contactati administratorul dvs. de retea sau Departamentul Tehnic - HostX pentru confirmarea setarilor pentru contul dvs. de email.
Daca constatati ca setarile contului dvs. au fost modificate in "localhost" pentru setarile serverului POP (Post Office Protocol) si utilizati Trend Micro PC-cillin, dezactivati optiunea de scanare POP din antivirusul mentionat mai sus:
- In taskbar, dublu click pe iconita PC-cillin
- Dezactivati optiunea "Enable POP3 Scan"
- Reconfigurati Outlook cu setarile corecte pentru contul dvs. de email.
Este posibil sa fie necesata si dezactivarea optiunilor "PC-cillin Web-Filter" si "Web Security" din Trend Micro PC-cillin.
- Configurati firewall-ul dvs. sa permita accesul la Internet pentru urmatoarele fisiere:
- Outlook Express: Msimn.exe
- Outlook: Outlook.exe
- McAfee
- Symantec
- ZoneLabs
- Cisco
- Sygate
- Sonicwall
- Freedom Security Zero Knowledge
McAfee Personal Firewall
Verificati setarile si asigurativa ca Microsoft Outlook si Microsoft Outlook Express au access total. Pentru mai multe informatii despre modul de configurare al McAfee Personal Firewall, accesati http://www.mcafee.com.
Alternativ puteti dezinstala/reinstala McAfee Personal Firewall. Procesul de reinstalare recreaza fisierul de semnaturi utilizat de firewall.
Norton Personal Firewall (Symantec)
Daca rulati Norton Personal Firewall 2002, Norton Internet Security sau Norton SystemWorks, dezinstalati Norton Person Firewall sau Norton Internet Security. Daca problema a disparut, incercati sa reinstalati, problema ar trebui sa nu mai apara.
- Verificati situl producatorului antivirusului pe care il utilizati pentru informatii suplimentare.
Daca antivirusul pe care il utilizati include si o caracteristica de scanare antivirus a email-urilor este posibil sa fie necesare configurari suplimentare pentru ca Outlook si Outlook Express sa functioneze corect.
Antivirusi care au fost identificati ca surse pentru problemele mentionate mai sus:
- Symantec (Norton)
- McAfee
- Trend Micro (PC-cillin)
- Panda
- http://www.symantec.com/techsupp/
- http://us.mcafee.com/root/support.asp?cid=9045
- http://kb.trendmicro.com/solutions/default.asp?cType=3&prodID=0&versionID=0
- http://www.pandasoftware.com/support/default.aspx
- Verificati daca modemul dvs. functioneaza corect
- Verificati Maximum Transmission Unit (MTU) de pe routerul dvs.
Pentru depanarea problemelor legate de router puteti accesa urmatoarele resurse: - Dezinstalarea/reinstalarea Outlook
Daca Outlook Express a fost dezinstalat sau anumite fisiere din Outlook Express au fost corupte, vor aparea probleme de functionare sau va fi returnat unul din mesajele mentionate anterior.
Pentru rezolvarea problemei, reinstalati Outlook Express.
Informatii suplimentare puteti gasi la adresele- http://support.microsoft.com/kb/318378
- http://support.microsoft.com/kb/263837
- http://support.microsoft.com/kb/256219
- http://support.microsoft.com/kb/230076
- Creati un nou profil pentru contul de email in Outlook
Pentru mai multe informatii folositi linkurile de mai jos:
- http://support.microsoft.com/kb/829918
- http://support.microsoft.com/kb/287072
- http://support.microsoft.com/kb/195718
- Stergeti mesajele suspicioase din contul dvs.
Daca unul dintre mesajele dvs. este corupt, puteti rezolva problema astfel:
- Contactati Departamentul Tehnic - HostX pentru stergerea mesajului respectiv de pe server
- Stergeti mesajul respectiv folosind Webmail
Alte informatii
Daca codul de eroare este insotit si de un mesaj de "timeout" (expirare), este posibil sa rezolvati problema prin una din variantele de mai jos:
- Outlook 2000 (CW)
- Accesati Tools ->Services
- Accesati Internet Email->Properties
- Accesati Advanced
- Mariti perioada de timeout (expirare) treptat, pana la rezolvarea problemei
- Outlook 2000 (IMO)
- Accesati Tools ->Accounts
- Selectati contul dorit, apoi accesati Properties
- Accesati Advanced
- Mariti perioada de timeout (expirare) treptat, pana la rezolvarea problemei
- Outlook 2002 and Outlook 2003
- Accesati Tools->Email Accounts
- Selectati "View or change existing e-mail accounts", apoi Next
- Selectati contul POP3, apoi "Change"
- Selectati "More Settings"
- Selectati "Advanced"
- Mariti perioada de timeout (expirare) treptat, pana la rezolvarea problemei
- Outlook Express 5.x and 6.0
- Accesati Tools->Accounts
- Selectati "Mail"
- Selectati contul POP3, apoi "Properties"
- Selectati "Advanced"
- Mariti perioada de timeout (expirare) treptat, pana la rezolvarea problemei